ساعات کاری

همه روزه از 8 صبح تا ساعت 18

تشخیص ساعت امگا اصل

دسته‌بندی مقالات

تهران، بازار 15 خرداد

info@enzogallery.com

021-65152243

همه روزه از 8 صبح تا ساعت 18

تشخیص ساعت امگا اصل
871
مرداد 1, 1402
گالری انزو

هنگام خرید ساعت برند ساعت مورد نظر نیز از اهمیت خاصی برخودار می‌باشد . جز این‌ها اصل‌بودن ساعت یکی از سردرگمی‌های ما خواهد بود. امگا نام یکی از برندهای محبوب در زمینه تولید ساعت مچی و ساعت جیبی است. این شرکت سوئیسی در دنیای امروز موفق به تولید ساعت‌هایی شده است که مورد توجه بازیگران هالیوود و بسیاری از سرمایه‌داران و سیاستمداران جهان قرار می گیرد، اما تولید ساعت های فیک و تقلبی حتی اقتصاد و اعتبار چنین برندهایی را نیز تحت الشعاع قرار داده است.
در صورتی که تمایل به خرید ساعت امگا اصل دارید ولی نگران تشخیص ساعت امگا اصل هستید که مبادا یک محصول فیک و غیر اصل را به شما بفروشند پیشنهاد می‌دهیم با ادامه این مقاله که در خصوص تشخیص ساعت امگا اصل است با ما همراه باشید.

نکاتی برای تشخیص امگا اصل

از معتبر بودن گالری مورد نظر مطمئن شوید

مراکز تجاری، اعتبار و اعتماد مشتریان خود را در طول زمان به دست می‌آورند. این اعتماد حاصل حسن نیت افرادی است که در قالب تاجر یا فروشنده مبادرت به عرضه کالاهای خاصی می‌کنند. این واقعیت در خصوص گالری های عرضه کننده انواع ساعت‌های اصل و حتی ساعت‌های کپی نیز صدق می‌کند.
بنابراین اولین و مهم‌ترین اصلی که باید در زمان خرید ساعت امگا رعایت کنید این است که حتما به گالری‌های معتبر مراجعه کنید یا خرید خود را به صورت اینترنتی از وب‌سایت‌های فروشگاهی معتبر انجام دهید.

به سریال محصول دقت کنید

اصولا هر نوع ساعت لاکچری و یا بهتر است بگوییم که هر کالای لوکسی که در زمره اجناس گران بها قرار می گیرد دارای کدها و سریال هایی هستند که مانند شناسنامه عمل می کنند و شما با استفاده از آن می توانید هویت محصول را مورد بررسی قرار دهید.
این سریال ها که با عنوان کدهای رفرنس یا کدهای مرجع شناخته می‌شوند برای هر محصول به صورت انحصاری درج شده و اطلاعات مربوط به همان محصول را در صفحات خاصی از وب سایت رسمی همان شرکت به خود اختصاص داده است.
بعد از اینکه شماره سریال را در گوگل جست‌و‌جو کردید، وب سایت رسمی مربوط به شرکت امگا، تمامی اطلاعات مربوط به آن محصول به همراه طراحی ویژه ساعت مورد نظر را از زوایای مختلف به شما نشان می‌دهد. ساعتی که انتخاب کرده‌اید به همراه تمامی جزییات و ظرافت‌هایی که دارد با تصویر موجود در صفحه وب‌سایت همان شرکت تطبیق دهید. ببینید آیا محصول انتخاب شده توسط شرکت امگا تایید می‌شود یا خیر؟ در غیر این صورت از خرید آن ساعت خودداری کنید.

صدای عقربه‌های ساعت اصل از تقلبی را دریابید

عقربه‌های یک ساعت اصل کاملا نرم و بی صدا حرکت می‌کنند گویی که انگار هیچ صدایی از ساعت شنیده نمی‌شود؛ اما اگر یک ساعت فیک و تقلبی را امتحان کنید متوجه می‌شوید در خلوت و زمانی که اطراف شما کاملا ساکت است صدایی همانند تیک تاک دارد.
این ساعت‌ها دارای حرکت‌های سخت و پر صدایی هستند و به همین علت اصولا دارای عمر و دوام کمتری نیز خواهند بود، چرا که صدای ایجاد شده به علت عدم کیفیت متریال‌های بکار رفته در تولید چنین ساعت‌هایی است. البته نباید در این خصوص از طراحی غیر اصولی و غیر استاندارد نیز چشم پوشی کرد.

تشخیص ساعت امگا اصل

به فاکتور محصول دقت کنید

ساعت‌های لاکچری و اصل دارای فاکتورهای مخصوصی هستند. این فاکتورها اصولا به زبان انگلیسی و یا هر دو زبان فارسی و انگلیسی، اصالت کالا را تضمین می کنند. اگر بر روی فاکتوری که دریافت کرده اید هیچ گونه عبارتی مبنی بر اصل بودن ساعت امگا درج نشده است باید این محصول را بازگردانید.
خوشبختانه امروزه فاکتورها پیش از پرداخت مبلغ مورد معامله تنظیم می‌شوند و شما می‌توانید تا قبل از دریافت ساعت و پرداخت هزینه، یک بار آن را مطالعه کرده و به مندرجات آن‌ها دقت نمایید.

ضمانت نامه رسمی برای کالاهای اصلی صادر می‌شود

کالاهای فیک و تقلبی هرگز دارای ضمانت نامه‌های رسمی و بین‌المللی نیستند. ضمانت نامه‌هایی که برای ساعت‌های لاکچری و گران قیمت همانند برند امگا صادر می‌شود به گونه‌ای است که شرایط استفاده از آن در تمامی کشورهایی که آن ضمانت نامه را ساپورت کرده‌اند وجود دارد.
بنابراین اگر شما ساعت مورد نظرتان را در ایران خریداری کنید، اما در کشور ترکیه ملزم به تعمیر یکی از قطعات یا تعویض آن شوید می توانید به یکی از دفاتر رسمی این شرکت در ترکیه مراجعه کرده و از اعتبار ضمانت نامه ساعت امگا بهره‌مند شوید.

امکانات ساعت امگا

یک نکته مهم که باید به آن دقت کنید امکاناتی است که برای ساعت‌های امگا وجود دارد، یعنی اگر ساعت امکانات خاصی نداشت و یا از نظر موتور اطلاعات مشخصی را شامل نمی‌شد باید به اصل بودن آن شک کنید. از یاد نبرید که ساعت‌های امگا در مدل های قدیمی و جدید دارای امکانات خاصی هستند، برخی از آنها طراحی چند بخشی دارند و برخی دیگر از آپشن‌های تاچی متر استفاده می کنند. این امکانات کمک می کند تا این ساعت ها از نظر کیفیت شرایط خاص خود را داشته باشند.

از فروشنده بخواهید در مورد امکانات ساعت با شما صحبت کند و شرایط را توضیح دهد تا بدانید دقیقاً اقدام به خرید چه محصولی کرده‌اید.

مقاله پیشنهادی: تشخیص ساعت هابلوت اصل

ساعت امگا را از کجا بخریم؟

قیمت بالای ساعت های امگا اصل در ایران و همچنین روند صعودی قیمت دلار، باعث شده تا ساعت امگا به یکی از گرانترین ساعت‌های مچی در سطح بازار ایران تبدیل شود. با این حال تشخیص ساعت امگا اصل به شما کمک می‌کند با اطمینان تصمیم به خرید ساعت بگیرید. فروشگاه اینترنتی گالری انزو با ارائه ساعت‌های امگا اصل،های کپی با کیفیتی مشابه اورجینال آن، قیمت این ساعت را با حفظ کیفیت متناسب با شرایط بازار کشور ارائه کرده است. همین اقدام باعث شده تا خیل زیادی از مردم کشورمان که علاقه به این برند مطرح دارند بتوانند ساعت امگا را همراه با گارانتی خرید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط: