ساعات کاری

همه روزه از 8 صبح تا ساعت 18

کالکشن مدل‌های ساعت امگا

دسته‌بندی مقالات

تهران، بازار 15 خرداد

info@enzogallery.com

021-65152243

همه روزه از 8 صبح تا ساعت 18

کالکشن مدل‌های ساعت امگا
853
آذر 4, 1399
تیم تمساح

برند امگا (OMEGA) یکی از برترین و باسابقه ترین برندهای جهان در صنعت ساعت سازی است که همانند سایر برندهای مطرح در این عرصه به کشور سوییس تعلق دارد. هرچند در دنیای امروزه امکان اطلاع از زمان دقیق با استفاده از سایر وسایل نیز امکان پذیر است، با این حال همچنان ساعت مچی به عنوان یکی از لوکس ترین کالاهای موجود برای اطلاع از زمان دقیق اعم از ساعت، دقیقه و ثانیه شناخته می شود.

یکی از مهم ترین علل و عواملی که در افزایش فروش ساعت امگا دخیل بوده است قیمت مناسب نسبت به برند رولکس و تنوع بسیار زیاد مدل های این برند و همچنین افتخاراتی است که در سال های اخیر به دست آورده است.

اولین ساعتی که به همراه فضانوردان به ماه فرستاده شد، اولین ساعتی که به عنوان زمان نگهدار در بازی های المپیک استفاده شد، تنها برندی که از سال 1995 تا کنون مورد استفاده جیمز باند بوده است و ده ها مورد دیگر را می توان افتخارات برند امگا دانست.

انواع مدل های ساعت امگا

در صورتی که قصد خرید ساعت امگا و تشخیص ساعت امگا اصل را دارید باید مهم ترین و معتبرترین مدل های این برند مشهور و محبوب را بشناسید. در زمان انتخاب و خرید ساعت هایی که به عنوان یک کالای لوکس شناخته می شوند اعتبار و ماهیت ساعت بیش از ظاهر و طراحی آن برای خریداران حائز اهمیت خواهد بود.

در این مقاله نیز می خواهیم محبوب ترین مدل های ساعت OMEGA را به شما معرفی کرده و شما را با یک دسته دیگر از لوکس ترین ساعت های جهان آشنا کنیم.

دقت کنید که این ساعت ها در انواع مدل های زنانه و مردانه طراحی و تولید می شوند، با این تفاوت که ساعت های زنانه ظرافت بیشتری داشته و سبک تر و کم حجم تر هستند.

ساعت مچی Omega Speedmaster Professional Moonwatch

در مبحث قبل استفاده از ساعت مچی امگا برای سفر به ماه را یکی از افتخارات این شرکت بیان کردیم. این مدل از برند OMEGA همان ساعتی است که آلدرین در سال 1969 برای سفر به ماه از آن استفاده کرد و از آن به بعد بود که ناسا این مدل ساعت را برای سفرهای فضایی خود به رسمیت شناخت.

از ویژگی‌ های ساعت مچی Omega Speedmaster Professional Moonwatch دقت و استقامت بسیار بالای آن است. این مدل ساعت مچی امگا به عنوان یکی از محبوب ترین های این صنعت، دارای کالیبر :48 Hours، کریستال هزالیت مقاوم در برابر خراش، گواهی هویت، بند چرمی سیاه رنگ با الگوی کروکودیل، ضدآب تا 50 متر و نشانگرهای شب تاب است. این ساعت در ایران با عنوان ساعت اسپیدمستر پروفشنال امگا و ضمانت نامه های معتبر و بین المللی عرضه می شود.

ساعت مچی Omega Seamaster Professional Planet Ocean

این مدل ساعت از برند امگا که با عنوان ساعت مچی اتوماتیک نیز شناخته می شود، در زمره یکی از گران ترین و کمیاب ترین مدل های ساعت مچی در سراسر جهان است و همان گونه که از نام آن پیداست با هدف استفاده در محیط اقیانوس ها طراحی و ساخته شده است. هرچند بهره برداری از این ساعت به سال 2005 باز می گردد با این حال سال ها پیش از بهره برداری، کار طراحی و ساختار بندی آن آغاز شده بود.

این ساعت مچی، گونه ای ساعت غواصی است و با مقاومت بسیار بالایی که دارد در اعماق اقیانوس ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. سوپاپ تخلیه هلیوم و پیچ و مهره آن از جنس آلوئول بوده و جهت کمک به غواصان جهت پیگیری زمان زیر آب، شاخص‌ هایی در آن بکار گرفته شده است.

یکی از ویژگی های ظاهری این ساعت این است که در طول روز به رنگ روشن دیده می شود، اما با کاهش نور به رنگ سبز روشن تغییر رنگ می دهد.

ساعت مچی Omega Seamaster Aqua Terra Master Co-Axial

بسیاری از صنعت گران ادعا کرده اند که این ساعت از برند امگا کامل ترین ساعتی است که تا کنون طراحی شده و به مرحله تولید و فروش رسیده است.

ساعت مچی Omega Seamaster Aqua Terra Master Co-Axial در ایران با نام های ساعت آکوا ترا و یا ساعت شماره گیری آبی نیز شناخته می شود، چرا که دارای شمارنده ‌های بسیار زیبایی است که با تقلید از سبک خطوط عرشه ‌های چوبی قایق ‌ها طراحی شده است.

از مهم ترین ویژگی های این ساعت می توان به مقاومت در برابر میدان ‌های مغناطیسی 15000 گاوس و قابل رویت بودن برخلاف سایر ساعت های ضد مغناطیسی اشاره کرد.

ساعت مچی Omega Seamaster Diver  300

اگر بخواهیم زیباترین و شیک ترین ساعت های جهان را معرفی کنیم، قطعا باید از این مدل ساعت امگا نیز به عنوان یکی از برترین طراحی های صورت گرفته در این عرصه نام ببریم.

ساعت مچی Omega Seamaster Diver  300 یک طراحی اسپورت و حرفه ای دارد. جیمز باند از سال 1995 تا کنون صرفا از برند امگا استفاده کرده است. وی در سال 2006 و در یکی از فیلم های خود از این مدل استفاده نمود و این عملکرد باعث شد مدل Omega Seamaster Diver  300 به یکی از محبوب ترین ساعت های جهان مبدل گردد.  این ساعت مردانه نیز همانند سایر مدل های امگا مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ آب داشته و قابلیت تخلیه هلیوم از طریق یک سیستم قوی را دارد.

ساعت مچی Omega Constellation Co-Axial

کمپانی امگا در سال 1952 توانست اولین سری از ساعت مچی ‌های کانستلیشن را تولید کند، اما تولید ساعت Constellation “Manhatten تا سال 1982 به طول انجامید.

از ویژگی های بارز و متمایز کننده این ساعت باید به استفاده از کریستال یاقوت کبود اشاره نمود. استفاده از این کریستال منجر به ضد آب شدن ساعت و افزایش مقاومت آن در برابر نفوذ آب می گردد.

این ساعت یک طراحی کلاسیک دارد و به علت استفاده از یاقوت های کبود مورد استقبال بانوان قرار گرفته است با این حال برخی از مدل های این مجموعه با استایل آقایان تناسب داشته و به شدت مورد توجه جوانان قرار گرفته است.

ساعت مچی Omega De Ville Prestige

این مدل ساعت از برند امگا یکی از کلاسیک ترین پترن های ممکن را داراست. انواع مدل های این ساعت مورد توجه خانم ها و آقایان قرار گرفته است. برای مکان های رسمی و جلسات کاری می توانید از ساعت مچی  Omega De Ville Prestigeاستفاده کنید تا یک استایل مناسب و درخور داشته باشید.

از مهم ترین ویژگی های این ساعت زیبا، شمارنده های متفاوت، قاب کلاسیک، سیستم حرکتی مکانیکی و مجهز بودن به سیستم ذخیره انرژی و زمان سنج پیچیده است. این ساعت در مقایسه با سایر ساعت هایی که معرفی گردید قیمت کمتر و مقرون به صرفه تری دارد.

باز نشر محتوا با ذکر نام گالری انزو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط: