ساعات کاری

همه روزه از 8 صبح تا ساعت 18

راهنمای خرید ساعت رولکس

دسته‌بندی مقالات

تهران، بازار 15 خرداد

info@enzogallery.com

021-65152243

همه روزه از 8 صبح تا ساعت 18

راهنمای خرید ساعت رولکس
892
مرداد 12, 1402
گالری انزو

امروزه اغلب افرادی که دارای کسب‌و ‌کاری مطرح در سطحی گسترده هستند به داشتن یک ساعت گرانبها و ارزشمند همانند برند رولکس اهمیت بسیار زیادی می‌دهند. از آنجا که خرید ساعت رولکس هزینه بسیار زیادی را بر افراد تحمیل می‌کند بنابراین لازم است پیش از اقدام در این خصوص راهنمای خرید ساعت رولکس را مطالعه نموده و با آگاهی کامل در این زمینه گام بردارید. خرید ساعت رولکس صرفاً به افرادی که دارای کسب‌و‌کار ارزشمند هستند تعلق ندارد بلکه امروزه بسیاری از جوانان علاقه زیادی به استفاده از ساعت‌های برند دارند و این امر صرفاً برای اطلاع از زمان نیست و بیشتر جنبه تزئینی پیدا نموده است.

از همه این موارد که بگذریم اگر در منزل خود کلکسیون زیبایی از ساعت‌های گرانبها دارید، اما همچنان از داشتن یک ساعت مناسب از برند رولکس بی‌‌بهره هستید باید بگوییم که کلکسیون ساعت‌های شما ناقص است و باید هرچه زودتر به فکر خرید ساعت رولکس باشید. ما در این مقاله نکات مهمی را در زمینه‌ خرید ساعت رولکس و سایر ساعت‌های گرانبها و ارزشمند ارائه کرده‌ایم. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با مطالعه این مقاله ما را همراهی کنید.

چگونه اولین ساعت رولکس خود را خریداری کنیم؟

بیشتر افرادی که به خرید رولکس علاقه‌مند هستند، از طرفداران پروپا قرص ساعت‌ها به شمار نمی‌روند، اما آنقدر با این برند آشنایی دارند که می‌خواهند دل به دریا بزنند و برای خودشان یک ساعت خوب بخرند. اما با این حال دنیای ساعت‌ها می‌تواند جای ترسناکی باشد، زیرا بحث‌های زیادی درمورد ساعت‌های مختلف وجود دارد و برخی اوقات می‌تواند احساس ناخوشایندی در شما ایجاد کند، زیرا مردم با شور و شوق فراوانی درمورد علاقه و نفرتی که نسبت به رولکس دارند، صحبت می‌کنند.

برای یک لحظه تمام این حرف‌ها را کنار بگذارید و همیشه به خاطر داشته باشید که ساعتتان یک وسیله‌ی شخصی است و فقط به خودتان تعلق دارد. ساعت مثل ماشین نیست که آن را با نزدیکانتان به اشتراک بگذارید. البته می‌توانید آن را برای پسرتان به ارث بگذارید، اما در بیشتر مواقع، کسی ساعتش را با دیگران شریک نمی‌شود بلکه فقط خودش از آن استفاده می‌کند. امروزه ساعت‌ها فقط ابزاری برای نمایش زمان نیستند، بلکه بیشتر جزو لوازم تزئینی به حساب می‌آیند. تنها کاری که باید بکنید این است که ساعتی را به دور دستتان ببندید و به آن علاقه‌مند شوید.

راهنمای خرید ساعت رولکس

ساعت نو بهتر است یا دست دوم؟

شاید برای شما قدری عجیب باشد، اما در زمینه‌ خرید و فروش ساعت‌های ارزشمند و گرانبهایی همانند برند رولکس امکان خرید ساعت‌های دست دوم و قدیمی نیز وجود دارد آن هم نه با قیمتی کمتر و ارزان‌تر از مدل‌های جدیدتر بلکه بسیاری از آنها ارزش خود را در گذر زمان حفظ کرده و حتی قیمت بیشتر و گران‌تری در مقایسه با ساعت‌های نو و مدل‌های جدیدتر دارند.

این امر کاملا سلیقه‌ای است و اصلا ارتباطی با توانایی مالی شما ندارد. درواقع اگر شما طرفدار ساعت‌های مدرن هستید بهتر است مدل‌های جدیدتر این برند را خریداری کنید اما اگر همانند برخی از افراد علاقه بسیار زیادی به ساعت‌های قدیمی دارید که دارای بندهای چرمی و کارکرده هستند و یک جلوه کلاسیک و کاملاً ارزشمند دارند می‌توانید از ساعت‌های قدیمی و دست دوم رولکس نیز بازدید کنید.

در کشورهای اروپایی و بسیاری از کشورهای پیشرفته بازار فروش ساعت‌های دست دوم رولکس از رونق بسیار زیادی برخوردار است البته در زمان خرید این ساعت‌ها باید دقت کنید که جعبه ساعت مورد نظر تکمیل بوده و دارای شناسنامه معتبر باشد.

برخی از ساعت‌های این برند بیش از یکصد سال قدمت دارند به همین علت به عنوان اشیا عتیقه و آنتیک فروخته می‌‌شوند که البته قیمت بسیار بالایی نیز داشته و ماندگاری فوق العاده‌ای دارند. برخی دیگر از ساعت‌های این برند کمتر از ۲۰ سال کار کرده و تفاوت چندانی با ساعت‌های جدیدتر ندارند. اصولاً تفاوت قیمت چندانی هم میان قیمت این ساعت‌ها با ساعت‌های مدرن وجود نخواهد داشت.

هدف، تیپ و شخصیت خود را مشخص کنید

شاید برایتان قدری عجیب باشد اما خرید ساعت بدون انتخاب هدف کار عاقلانه‌ای نیست. منظور ما از انتخاب هدف در خرید ساعت رولکس این است که مشخص کنید آیا این ساعت را برای ست شدن با لباس‌های اسپرت و ورزشی می‌خواهید یا در زمان‌های رسمی از آن استفاده خواهید کرد؟ در واقع از آنجا که ساعت‌ها دنیای متفاوتی دارند برای انسان‌های متفاوت با شخصیت‌های گوناگون ساخته شده‌اند.

شما باید در زمان انتخاب ساعت مورد نظر به این مهم توجه کنید تا در نهایت ساعتی را خریداری نمایید که با تیپ و شخصیت شما هماهنگ باشد. استفاده از ساعت‌های اسپرت و ورزشی در زمان‌های رسمی و به همراه کت و شلوار اقدام غیر حرفه ای است که متاسفانه امروزه بسیاری از افراد انجام می دهند. اگر می‌خواهید به صورت حرفه‌ای یک ساعت مناسب انتخاب کنید و به صورت اصولی نیز از آن استفاده کنید به این نکته توجه بسیار زیادی نمایید.

مقالات پیشنهادی: گرانترین ساعت‌های مچی دنیا | 7 ساعت مچی از برترین ساعت‌های لوکس

سایز مناسب ساعت رولکس را مشخص کنید

ساعت‌ها اندازه‌های مختلفی دارند؛ برخی از انواع ساعت‌ها به قدری ظریف و باریک هستند که مانند یک دستبند به نظر می‌رسند برخی نیز به قدری بزرگ می‌باشند که بیشتر شبیه یک کرنوگراف ورزشی جلوه می‌کنند. شرکت رولکس نیز ساعت‌های خود را در سایز‌های مختلفی طراحی می‌کند. گذشته از اینکه انسان باید مطابق با سلیقه خود یک ساعت زیبا را انتخاب کند اما اندازه مچ شما اجازه‌ استفاده از برخی ساعت‌ها را نمی‌دهد.

به عنوان مثال افرادی که مچ دست ظریفی دارند نباید از ساعت‌هایی با قطر بیش از ۳۴ میلیمتر استفاده کنند در غیر اینصورت ساعت بر روی مچ دست به عنوان یک شی ء اضافه و نامتناسب جلوه می‌کند. برخی از افراد که هیکل درشتی داشته و سایز مچ آن ها نیز بسیار بزرگ است می‌ توانند از ساعت رولکس با قطر ۴۱ میلیمتر استفاده کنند. دقت کنید که هر چقدر هم سایز مچ شما افزایش پیدا کرد سعی کنید از خریداری ساعت‌هایی با قطر بیش از ۴۱ میلی متر خودداری کنید. استفاده از چنین ساعت‌هایی باید در موارد نادر و محدود صورت گیرد.

راهنمای خرید ساعت رولکس

انتخاب جنس بند و بدنه ساعت رولکس

بند ساعت یکی از مهم‌ترین ارکان زیبایی و کیفیت ساعت را تشکیل می‌دهد. فروش ساعت رولکس نیز در انواع مختلفی صورت می‌گیرد که همه آنها از کیفیت لازم برخوردار هستند. چرم اصل و استیل ضد زنگ به عنوان بهترین متریال‌های ممکن در طراحی و تولید ساعت رولکس به شمار می‌روند. امروزه ساعت‌های این شرکت که دارای بند‌هایی با استیل ضد زنگ هستند محبوبیت بسیار زیادی داشته و اغلب مشتریان را به سمت خرید سوق داده است.

بسیاری از ساعت‌های رولکس که از جنس استیل ضدزنگ هستند علاوه بر داشتن یک جلوه رسمی و مناسب که با تیپ‌های رسمی نیز ست میشود جلوه‌ای مدرن داشته و می‌توان از آنها برای ست شدن با لباس‌های اسپرت نیز استفاده نمود.

در برخی از مدل‌های ساعت رولکس علاوه بر استیل ضد زنگ از طلا نیز استفاده شده است. در کل ساعت هایی که دارای میزان مشخصی از جواهرات گرانبها باشند محبوبیت بسیاری نزد خریداران دارند. شرکت رولکس نیز با تهیه و تولید چنین ساعت هایی گام بسیار مهمی در افزایش رضایت مشتریان بر داشته است.

برخی از ساعت‌های رولکس که از جنس استیل ضدزنگ و طلا ساخته شده‌اند قدمت بسیار زیادی داشته و به عنوان کمیاب‌ترین و گران‌ترین ساعت‌های شرکت رولکس شناخته می‌شوند. اگر شانس پیدا کردن یکی از ساعت‌های آنتیک شرکت رولکس با متریال محبوب و فوق‌العاده استیل ضد زنگ و طلا را پیدا کردید قطعاً باید هزینه‌ بسیار زیادی نیز برای داشتن آن پرداخت نمایید با این حال این کار می‌تواند یک سرمایه‌گذاری هدفمند نیز به شمار رود چرا که این ساعت در گذر زمان ارزش و بهای بیشتری پیدا می‌کند و شما می‌توانید در سالیان آینده آن را با قیمت مناسبی به فروش برسانید.

رنگ مناسب یک ساعت رولکس کدام است؟

ساعت رولکس در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی طراحی می‌شود اما بخش عمده‌‌ای از تولیدات این شرکت به طراحی و تولید ساعت‌هایی اختصاص دارد که به رنگ سفید، نقره‌ای، طلایی مشکی و سرمه‌ای هستند.

اصولا رنگ‌‌های مذکور با اغلب لباس‌ها ست‌شده و دردسر چندانی به شما برای هماهنگ شدن با چندین دست لباس و کت و شلوار نمی‌دهند اما اگر بخواهید ساعتی را با رنگ‌های فانتزی تهیه کنید قطعاً محدودیت‌های بسیاری را برای شما ایجاد خواهد کرد.

افرادی که همواره تیپ‌های رسمی دارند به خرید ساعت‌هایی که قاب داخلی آنها به رنگ سفید یا مشکی است تمایل بیشتری دارند، اما افرادی که روحیه آن‌ها بیشتر ورزشی است به سمت خرید ساعت‌هایی با صفحه سرمه‌ای رنگ سوق پیدا می‌‌کنند.

کمتر لباسی را می‌‌توان پیدا کرد که با بندهای چرم مشکی تطابق نداشته باشند. عقربه‌ها و اعدادی که به رنگ طلایی هستند و در صفحه‌های مشکی قرار گرفته‌اند ظرافت بسیار زیادی دارند. استفاده از این ساعت‌ها در شب و زمانی که هوا کاملا تاریک است بسیار راحت‌تر می‌باشد.

به جرات می‌‌توان گفت که رنگ استیل یا همان رنگ نقره‌ای جذابیت بسیار زیادی همانند چرم‌ مشکی دارد. اگر به استفاده از ساعت‌های سنگین که با وزن زیاد جلوه‌گر می‌شوند علاقه دارید خرید ساعت‌های استیل و نقره‌ای رنگ را پیشنهاد می‌دهیم.

راهنمای خرید ساعت رولکس

شناسنامه ساعت رولکس را بررسی کنید

فروش ساعت رولکس با ارائه یک شناسنامه دقیق و معتبر صورت می‌گیرد. شرکت رولکس برای ساعت‌های خود یک شخصیت هویتی مشخص را تعیین نموده و هر کدام از آن ها را به صورت مجزا در وب‌سایت رسمی خود معرفی نموده است. شما نیز باید پس از انتخاب ساعت مورد نظرتان مشخصات دقیق این ساعت را در وب سایت رسمی شرکت رولکس وارد کرده و از اصالت واقعی کالای مورد نظر مطمئن شوید.

اجرای تمام این مراحل هرچند قدری چالش‌برانگیز به نظر می‌رسد با توجه به قیمت ساعت رولکس و ارزش بسیار زیادی که دارد ضرورت داشته و بی‌توجهی به این موارد ممکن است شما را به سمت خریداری یک ساعت نامناسب معطوف نماید. بنابراین نسبت به موارد پیشنهادی دقت بسیار زیادی داشته باشید.

ساعت رولکس را از گالری‌های معتبر خریداری کنید

اگر می‌خواهید ساعت رولکس اصل را بخرید باید حتما به گالری‌های معتبر عرضه ساعت یا نمایندگی این شرکت مراجعه کنید. شرکت رولکس در اغلب نقاط جهان دارای نمایندگی است و ساعت‌های خود را با اعتبار بسیار بالا، ارائه شناسنامه، ضمانتنامه معتبر و جعبه‌های اصیل به دست مشتری می‌رساند. تعداد گالری‌های موجود در ایران که عرضه کننده ساعت رولکس اصل هستند بسیار اندک می‌باشند، اما ساعت‌های موجود را با همان کیفیت و اعتباری و ارائه می‌کنند که شرکت رولکس عرضه نموده است. در این خصوص می‌توانید به گالری ساعت انزو مراجعه نمایید.

خرید ساعت رولکس

12 پاسخ به “راهنمای خرید ساعت رولکس”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط: