ساعات کاری

همه روزه از 8 صبح تا ساعت 18

تشخیص ساعت هابلوت اصل

دسته‌بندی مقالات

تهران، بازار 15 خرداد

info@enzogallery.com

021-65152243

همه روزه از 8 صبح تا ساعت 18

تشخیص ساعت هابلوت اصل
829
مرداد 8, 1402
گالری انزو

خرید یک کالای لاکچری مخصوصا خرید ساعت نیز می‌تواند دردسرهای مربوط به خودش را داشته باشد، به عنوان مثال کسانی که می‌خواهند ساعت ‌هابلوت اصل را خریداری کنند باید به خوبی تشخیص دهند که کدام یک از ساعت‌های یک گالری لاکچری و گرانبهاست و کدام یک از ساعت‌ها به عنوان نمونه‌های کپی یا تقلبی عرضه می‌شود؟
تشخیص ساعت هابلوت اصل یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که در گالری‌های معتبر مطرح می‌شود و صرفاً به گالری‌های موجود در ایران محدود نمی‌گردد.
با توجه به اینکه فروش گسترده ساعت‌های تقلبی و فیک در چند سال اخیر بازار مربوط به عرضه ساعت‌های اصل و گرانبها را تحت شعاع قرار داده است، بنابراین تصمیم گرفتیم یک مقاله کاربردی در خصوص تشخیص ساعت هابلوت اصل تنظیم نماییم. اگر شما نیز قصد خرید ساعت هابلوت اصل را دارید پیشنهاد می‌کنیم با مطالعه این مقاله ما را همراهی کنید.

نکاتی برای شناخت hublot اصل

1- به فاکتوری که از فروشنده دریافت کرده‌اید دقت نمایید

اگر مدت زمانی از خرید ساعت هابلوت شما می‌گذرد و به این فکر افتاده‌اید که ممکن است ساعت خریداری شده فیک و تقلبی باشد پیش از هر چیز بهتر است به دنبال فاکتوری بروید که از جانب فروشنده دریافت کرده‌اید. این فاکتور یکی از مهم‌ترین اسنادی است که می‌تواند به شما کمک کند تا تشخیص دهید ساعت‌ هابلوت خریداری شده اصل است یا یک محصول فیک و تقلبی می باشد.
فاکتورهای مربوط به ساعت‌های اصل و برندهای معتبری همانند هابلوت، رولکس و امثال آن ها در یک بخش خاص از فاکتور دارای عبارتی تحت عنوان اصل بودن و یا تضمین اصالت کالا هستند.
اگر چنین عبارتی بر روی فاکتور مورد نظر درج شده است به احتمال بسیار زیاد محصول مورد نظر شما یک ساعت اصل بوده و نمونه تقلبی یا کپی ساعت هابلوت نیست، اما اگر این فاکتور دارای چنین عبارتی نباشد تردید نکنید که ساعت خریداری شده قطعاً یک نمونه غیر اصل است، اما در این خصوص باید به فاکتورهایی اشاره کنیم که حاوی عبارت اصل بودن و یا همان تضمین اصالت کالا هستند، اما در واقع این عبارت به صورت غیر واقعی و دروغین بر روی آن ها درج شده است. برای تشخیص اصل بودن ساعت هابلوت در این شرایط بهتر است به موارد بعد نیز توجه کنید.

تشخیص ساعت هابلوت اصل

2- کد مرجع یا کد رفرنس را در گوگل جستجو کنید

سریالی که اصولا بر روی درب موتور ساعت نصب شده است می‌تواند اطلاعات مفیدی در خصوص اصالت و یا عدم اصالت ساعت را به شما ارائه دهد. بدین صورت که کد مورد نظر را در یکی از صفحات گوگل و ترجیحاً به زبان انگلیسی سرچ کنید؛ در این بخش باید به تمام جزئیات و ظرافت‌هایی که در محصول به کار رفته است دقت کنید؛ ساعتی که اکنون شما خریداری کرده‌اید باید با تمامی جزئیات و ظرافت‌هایی که در تصاویر ارائه شده توسط شرکت امگا و در وب سایت رسمی این شرکت وجود دارد مطابقت کند در غیر این صورت قطعا آن ساعت خریداری شده یک نمونه فیک و تقلبی است.

مقاله پیشنهادی: راهنمای خرید ساعت رولکس 

3- ساعت خود را زیر آب قرار دهید

اگر ساعت شما یک ساعت هابلوت اصل باشد باید تحت فشار بسیار زیادی از آب همانند شنا در استخر یا رودخانه نیز سالم بماند. بنابراین اگر پس از استفاده از آن در استخر یا رودخانه و یا حتی پس از قرار دادن آن زیر شیر آب متوجه شدید که ساعت شما کیفیت قبل را از دست داده است و یا به کل خراب شده است قطعا ساعت خریداری شده هابلوت نیست و صرفاً منقش به نام و لوگوی این شرکت شده است.
در این خصوص دقت کنید که حتی ساعت‌های لاکچری با قیمت های بسیار بالا نیز محدودیت خاصی در خصوص استفاده از آن ها در اعماق آب دارند، بنابراین در این خصوص به محدودیت مقرر شده در کاتالوگ ساعت دقت کنید.

4- برگه گارانتی ساعت به زبان انگلیسی را دریافت کنید

اگر می‌خواهید یک ساعت مردانه یا زنانه  اصل را خریداری کنید باید در زمان خرید یک برگه گارانتی معتبر که از جانب شرکت هابلوت صادر شده باشد از گالری مورد نظر دریافت کنید. این برگه در اغلب موارد به زبان انگلیسی تنظیم شده است، با این حال برخی از گالری ها امکان ارائه دو برگه گارانتی به زبان فارسی و انگلیسی که دارای یک کاربرد هستند را فراهم نموده اند. این برگه باید دارای اعتبار بین‌المللی باشد و شما با استفاده از آن بتوانید در هر کجای جهان از ضمانت نامه شرکت هابلوت برای محصولات خود استفاده کنید.

5- صدای عقربه ها ساده ترین و سریع ترین شیوه ممکن

اگر می‌خواهید به ساده‌ترین و سریع‌ترین شیوه‌ ممکن ساعت هابلوت اصل را از ساعت‌های تقلبی تشخیص دهید می‌توانید به صدای عقربه‌های ساعت گوش کنید، اگر صدای عقربه‌ها به راحتی شنیده می‌شوند مطمئن باشید که ساعت مورد نظر یک نمونه تقلبی و غیر اصل است، اما اگر صدای عقربه‌ها به هیچ وجه در فضا نمی‌پیچد و شما حتی با نزدیک شدن به این ساعت و یا قرار گرفتن در یک مکان خلوت نیز قادر به شنیدن صدای عقربه‌ها نیستید می‌توانید مطمئن باشید که ساعت مورد نظرتان یک نمونه‌ اصل و کاملا گرانبها است.

تشخیص ساعت هابلوت اصل

6_جنس ساعت هابلوت

در ساعت‌های هابلوت، معمولا از عناصر گرانبها مثل پلاتین، طلا و تیتانیوم بهره گرفته شد، اما این مورد در ساعت‌های کپی مشهود نیست. معمولا نمونه های کپی از آلیاژهای ارزان قیمت ساخته می شوند. به همین دلیل ظرافت و استحکام لازم را ندارند. همانطور که می‌دانید، عناصری مانند طلا و پلاتین، سنگین وزن هستند. به همین دلیل ساعت‌های اصل هابلوت معمولا از نمونه‌های هم مدل کپی، سنگین‌تر می‌باشند.

7_توجه به نشانه های روی ساعت

حتما به عبارت STAINLESS STEEL حک شده بر قلاب انتهایی بند توجه کنید. در نمونه های فیک، این نوشته بسیار کم رنگ بوده و به مرور زمان از بین می‌رود. این امر نشان دهنده این است که ساعت مورد نظر، از کیفیت مناسبی برخوردار نیست. در حالی که عبارت STAINLESS STEEL در ساعت های اصل هابلوت، بسیار واضح و براق می‌باشد.

8_جنس و مشخصات بند ساعت

این مورد یکی از اساسی‌ترین نشانه‌های برند معروف هابلوت است. این توضیحات منحصراً برای بندهای چرمی اصل هابلوت اعمال می‌شود. هرچقدر که عجیب به نظر برسد، اما بندهای اصلی هابلوت باید یک پایه لاستیکی باریک داشته باشند و قسمت چرمی آن داخل لاستیک قرار داشته باشد. بنابراین، حتی اگر یک بند چرمی خالص مشاهده کردید، قسمت داخلی آن باید دارای یک پایه لاستیکی باشد تا یک محصول معتبر هابلوت محسوب شود.

6 پاسخ به “تشخیص ساعت هابلوت اصل”

    • وقتتون بخیر..داخل سایت مدل های اصلی نداریم ..ولی برای خرید با ما در تماس باشید عکس مدلی که می خواهید را برامون بفرستید بهتون اطلاع میدیم موجود داریم یا خیر .

  1. سلام من یه ساعت هابلوت اتوماتیک رو از یه فروشگاه متفرقه ساعت بعنوان کالای اصلی خریدم. این ساعت دست دوم و فاقد گارانتی و جعبه بود.وزنش هم سنگینه و فکر کنم حدودا بالای 150 گرم هست. موتورش با حرکت دست کار میکنه و نیازی به کوک دستی نداره عقربه ی ثانیه شمارش هم آرام گرد هست. هیچ گونه صدایی هم هنگام کارکردن نداره. به نظرتون واقعا اصل هست یا ازین نمونه های های کپیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط: