ساعات کاری

همه روزه از 8 صبح تا ساعت 18

راهنمای خرید ساعت مچی زنانه

دسته‌بندی مقالات

تهران، بازار 15 خرداد

info@enzogallery.com

021-65152243

همه روزه از 8 صبح تا ساعت 18

راهنمای خرید ساعت مچی زنانه
851
فروردین 2, 1400
تیم تمساح

راهنمای خرید ساعت مچی زنانه

هرچند در دنیای امروز بسیاری از تفاوت های مربوط به ساعت های زنانه و مردانه از بین رفته اند، با این حال همچنان برخی از زنان علاقه بسیاری زیادی به خرید ساعت زنانه با ظرافت های خاص و ویژه بانوان دارند، اما بهتر است پیش از گزینش و خرید یک محصول خاص نکاتی در خصوص انتخاب یک ساعت مناسب بدانید. این مقاله با هدف راهنمایی شما برای خرید ساعت مچی زنانه تنظیم شده است از این رو پیشنهاد می کنیم که تا انتها با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص نکات خرید ساعت مچی زنانه به دست آورید.

هدف شما از خرید ساعت زنانه چیست؟

هدف اولیه هر انسانی از خرید ساعت اطلاع از تایم و زمان دقیق است، اما خرید ساعت مچی در دنیای امروز صرفا به این مورد محدود نمی شود و موارد دیگری را نیز شامل می گردد.
اگر به عنوان یک زن قصد خرید ساعت مچی را دارید باید ابتدا مشخص کنید که انگیزه شما از خرید ساعت چیست؟ آیا صرفا می خواهید یک تناسب اصولی میان استایل شما و پوشش مورد نظرتان ایجاد شود؟ یا اینکه اهداف مهم تری داشته و اطلاع از زمان در شرایط خاص برای شما حائز اهمیت است؟ قطعا نوع ساعت های زنانه با اهداف مختلف کاملا متفاوت خواهد بود. این مبحث را در خلال نکات بعدی بررسی می کنیم.

 

موقعیت خود را به خوبی بشناسید

اصولا موقعیت زنان در جامعه به دو دسته کلی تقسیم می شود:
زنانی که شاغل هستند و در بیرون از محیط خانه و در فضاهای رسمی حضور دارند.
زنانی که خانه دار بوده و به ندرت در فضاهای رسمی حاضر می شوند.
پس از شناسایی موقعیت خود و جایگاه اجتماعی که دارید باید نسبت به خرید یک ساعت با طرح و رنگ مناسب اقدام کنید. اگر یک فرد با موقعیت اجتماعی بسیار بالا هستید هرگز نباید مبادرت به استفاده از ساعت هایی با ظرافت بسیار بالا نمایید، مگر اینکه یک مهمانی صمیمانه میان شما و دوستانتان برگزار شده باشد.
اگر یک زن خانه دار هستید و یا اینکه در یک فعالیت شغلی کاملا عادی و ساده مشغول بکار هستید می توانید از بسیاری ساعت های ظریف و زنانه استفاده کنید.

سن شما در تعیین سبک ساعت نقش دارد

سن یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده پوشش، استایل و سبک ظاهری افراد است با این حال این گزینه در خصوص بانوان از اهمیت بسیار زیادی برخودار بوده و می توان از آن به عنوان مهم ترین کاراکتر تعیین کننده نوع، طرح و رنگ ساعت مچی زنانه نام برد.
زنان میانسال بهتر است از ساعت هایی با صفحه نمایش کوچک و بندهای ظریف استفاده کنند. اگر بندهای ساعت از جنس استیل های طلایی و نقره ای باشد بهتر خواهد بود.
دختران جوان تر می توانند از ساعت هایی فشن با بندها و قاب های بزرگ با طرح مربع استفاده کنند. ساعت های کلاسیک نیز برای زنان سالمند که همچنان موقعیت اجتماعی خود را حفظ کرده اند یک گزینه آیده آل است.

سبک پوشش شما چگونه است؟

در اغلب موارد سبک پوشش شما با توجه به جایگاه اجتماعی تان تعیین می گردد، با این حال این نکته یک قاعده کلی نیست و ما در بسیاری از موارد شاهد زنانی هستیم که هرچند خانه دار هستند، با این حال استقبال بسیار زیادی از سبک های رسمی می کنند.
گذشته از این موارد سبک پوشش شما نقش کلیدی در انتخاب طرح و رنگ ساعت خواهد داشت. رنگ ساعت باید با رنگ لباسی که پوشیده اید تناسب داشته باشد و یا قدری تیره تر از رنگ لباس باشد.
برای پوشش رسمی از ساعت هایی حجیم تر با صفحه نمایش دایره ای و برای پوشش غیر رسمی از ساعت هایی بسیار ظریف با طراحی های ویژه استفاده کنید.

چه میزان به دوام و ماندگاری ساعت اهمیت می دهید؟

اگر در دسته انسان های رسمی قرار دارید که از موقعیت اجتماعی و شغلی مناسبی برخوردار هستند قطعا به دوام و ماندگاری ساعت اهمیت بسیار زیادی می دهید، اما زنان خانه دار به ساعت های متنوع برای مهمانی های مختلف اهمیت بیشتری می دهند.
زنان رسمی دوست دارند ساعت مچی های محدود و با کیفیت بسیار بالایی داشته باشند که البته در این صورت قیمت ساعت مچی زنانه نیز افزایش خواهد یافت، اما زنان خانه دار بیش از ماندگاری ساعت به تنوع طرح و رنگ آن ها اهمیت می دهند.

اهل ورزش هستید یا نه؟

زنانی که به ورزش علاقه بسیار زیادی دارند اصولا از خرید لباس های اسپورت و لباس های ورزشی استقبال زیادی می کنند. اگر اهل باشگاه رفتن هستید و یا در یک ورزش خاص به صورت حرفه ای فعالیت می کنید خرید ساعت اسپورت زنانه اهمیت بسیار زیادی برای شما خواهد داشت.
استایل های اسپورت و غیر رسمی با ساعت های دیجیتال و برخی از ساعت های آنالوگ تکمیل می شوند. با توجه به نوع ورزش خود باید از ساعت هایی که در مقابل تعریق و نفوذ آب مقاوم هستند یا در صورت ورود ضربه به راحتی آسیب نمی بینند استفاده کنید.

رعایت تناسب میان قیمت ساعت مچی و بیزینس

شما هرگز نباید هزینه هنگفتی برای خرید یک ساعت مچی صرف کنید. این کار به هیچ وجه عاقلانه نیست. شما باید میان بودجه ای که در اختیار دارید و همچنین میزان درآمد ماهانه و قیمت ساعت مچی یک تناسب ایده آل برقرار کنید.
به هر حال شما نمی توانید یک ساعت را برای تمامی موقعیت ها استفاده نمایید، بنابراین بهتر است چندین ساعت مچی را برای موقعیت های مختلف خریداری کنید. از طرف دیگر قیمت ساعت باید با بیزینس شما تناسب داشته باشد. رعایت این اصول به رعایت قواعد اجتماعی و موقعیت شغلی باز می گردد.

در انتخاب فروشگاه مورد نظر دقت کنید

اعتبار یک گالری که عرضه کننده ساعت های مارک و برندهای معتبر باشد بسیار حائز اهمیت است. اگر می خواهید از برندهای فوق العاده ای همچون ساعت رولکس خرید کنید باید حتما به فکر تهیه ضمانت نامه و امضا و تحویل آن باشید.
ذر گالری انزو سعی کرده ایم انواع ساعت های زنانه را با کیفیت بالا و ضمانت یکساله ارائه دهیم  و شما عزیزان می توانید بصورت حضوری از فروشگاه ما خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط: