سبد خرید

ساعت آلبا ژاپن

دسته‌بندی مقالات

تهران، بازار 15 خرداد

info@enzogallery.com

021-65152243

همه روزه از 8 صبح تا ساعت 18

ساعت آلبا ژاپن
887
مهر 30, 1398
تیم تمساح

ساعت آلبا ژاپن

محصول سیکو

اگر شما هم از علاقمندان به خرید ساعت سیکو باشدی نام ساعت آلبا را شنیده یاشید .آلبا در دوران باستان به معنای طلوع. در بین نسل ها دست به دست گشته و به معنای نماد نور، امید و آغازی دوباره هست. آلبا الهام بخش یک کلکسیون ساعت بی نظیر، منقوش به طراحی های تازه و درخشان برای کسانی که به زندگی عشق می ورزند و تلاش میکنند تا از آن بیشترین بهره را ببرند.

آلبا در سال 1979 درژاپن متولد شد و موفقیت آن آنی بود نام آلبا به عنوان نمادی از ارزش و کیفیت، آنچنان که مشتریان از برندی که توسط کمپانی ساعت سازی سیکو خلق شده انتظار دارند، شناخته شد. شهرت آن به سرعت سراسر آسیا و خاورمیانه را فراگرفت و امروز آلبا با بیش از میلیون ها مشتری راضی در هر سال نامی مورد تحسین و احترام در دنیای ساعت است.

اگرچه ما کلکسیون گسترده ای از مدلهای ساعت آلبا را داریم ولی هر ساعت آلبا سه ویژگی مشترک دارد: طراحی خاص، کیفیت استثنایی و قیمت های مناسب. و آلبا، به این خاطر که در تمامی بخش ها توسط کمپانی ساعت سازی سیکو پشتیبانی میشود، میتواند به شما این اطمینان را بدهد که سال های سال از ساعت خود لذت ببرید.

ساعت آلبا ژاپن

و این شعار ساعت آلبا ژاپن محصول سیکو بگذار نور بدرخشد!

ساعت آلبا ژاپن برندی است که با تولیداتش به زمان جلوه تازه ای بخشیده و لحظات را از آن خود کرده است. آلبا ساعتی بی رقیب از زمانی تازه از فصلی نو که همه را تسخیر خود کرده و همیشه همه را از این همه خلاقیت و کیفیت و طراحی که صاحب سبک است شگفت زده کرده و همواره و همیشه برندی برتر از کشور ژاپن و کمپانی برتر گروه ساعت سازی سیکو بوده و خواهد بود و با داشتن قیمت های مناسب اش هیچ رقیبی را برای خود باقی نگذاشته است.

ساعت آلبا ژاپن دارای ساعت های اتوماتیک و کواترز که در تمامی مدلهای ساعت مردانه و ساعت زنانه از موتور سیکو استفاده شده چون آلبا ژاپن محصول سیکو و این برند آلبا از 4 زیرمجموعه اصلی به نام های Fashion, Active, Prestige و Signa تشکیل شده است که قدرتمندترین زیرمحموعه آن سیگنا است که ساعت های اتوماتیک و کرونوگراف با مدلهای گرانتر و خاص تر را در این زیرمجموعه میتوانید ببینید هر چند که آلبا در کل محصولاتش دارای طول عمر بسیار زیادی است به همراه کیفیت و دقت در کارکرد که این شامل همه مدلهای تولیدشده برند آلبا میباشد و بسیاری از موارد به نوعی مدلها و شیشه ها و طراحی انحصاری برند آلبا است که میتوان به شیشه های معروف Dome glass اشاره کرد و همینطور معروفترین موتورهای کوارتز آن به نام VD 57 که به نام موتورهای کوارتز اپسون هاتوری معروف هستند و این موتورها با دقت بسیار زیاد قابلیت ذخیره انرژی را هم دارند که در کرونومتر کاربرد دارد و همینطور موتورهای پرقدرت اتوماتیک سیکو NH39 و  Y676 که دارای دقت و طول عمر بسیار بالایی است و آلبا از استیل خالص 316 و تیتانیوم و چرم طبیعی در قاب ها و بندهای خود استفاده میکند، اینها همه بخش کوچکی از ویژگی های این برند جهانیو معتبر است.

ساعت آلبا ژاپن

کمپانی آلبا از ساعت مچی جدید خود رونمایی کرد tokyo design ساعت کرونوگراف با قاب تمام استیل و رنگ مشکی به روش مدرن آبکاری ماندگار در جهان با موتور معروف کرنو سیکو که با طراحی منحصر به فرد و خاص خود طراحی شد که در تمام دنیا درباره آن صحبت میکنند و در بسیاری از سایت های ژاپنی از این مدل ساعت آلبا به نام tokyo design یاد شده و پس از رونمایی آن در جهان پس از چند روز اعلام ما شاهد حضور این مدل به یاد ماندنی در ایران هم از هم اکنون خواهیم بود و باید بگوییم انتظار به پایان رسید و شاهد رونمایی این مدل برتر و بسیار محدود که همه را با لمس و دیدنش شگفت زده خواهد کرد و همه رویای داشتن آن را در سر خواهند داشت هستیم. که امیدواریم شما بتوانید خریدار یکی از آنها باشید. مدلی جاودانه، کمیاب و محدود به نام tokyo design، آلبا ژاپن محصول سیکو نامی پرآوازه در دنیای ساعت در جهان.

ساعت آلبا ژاپن
ساعت آلبا ژاپن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط: