ساعات کاری

همه روزه از 8 صبح تا ساعت 18

گرانترین ساعت پتک فیلیپ

دسته‌بندی مقالات

تهران، بازار 15 خرداد

info@enzogallery.com

021-65152243

همه روزه از 8 صبح تا ساعت 18

گرانترین ساعت پتک فیلیپ
900
بهمن 2, 1399
تیم تمساح

ساعت پتک فیلیپ یا پاتک فیلیپ یکی از گران ترین برندهای ساعت سازی در سطح جهان است که ساعت های خود را به صورت سفارشی تولید کرده و به جای قرار دادن ساعت هایش در ویترین گالری ها، آن ها را راهی کلکسیون سرمایه داران مطرح در سطح جهان می کند.
طراحی برخی از ساعت های این برند در حدود یک سال به طول می انجامد و در تهیه و تولید آن ها از گران ترین و ارزشمندترین مواد و متریال های موجود بهره می برند. پاتک فیلیپ تاکنون توانسته است طی چندین دوره عنوان گران ترین ساعت های قرن بیستم و بیست و یکم را به خود اختصاص دهد. اگر شما نیز می خواهید با گران ترین ساعت پتک فیلیپ آشنا شوید با مطالعه این مقاله ما را همراهی کنید.

با گران ترین ساعت های پتک فیلیپ آشنا شوید

پتک فیلیپ در نیمه ابتدایی قرن بیستم و همچنین در اوایل قرن حاضر موفق به طراحی و تولید ساعت هایی گردید که به عنوان گران ترین ساعت های جهان شناخته می شوند. قیمت این ساعت ها می تواند شما را شگفت زده کند.
اگر تاکنون با شنیدن قیمت ساعت های لوکسی همانند رولکس و امگا متحیر شده اید، بهتر است نگاهی هم به قیمت ساعت های برند پاتک فیلیپ بیاندازید تا دیگر تصور نکنید برندهای مذکور گران ترین ساعت های جهان را تولید می کنند. در ادامه سه نمونه از گران ترین ساعت های شرکت پتک فیلیپ را به شما معرفی می کنیم.

پیشنهاد میکنیم مطلب مدل های ساعت پتک فیلیپ را نیز مطالعه کنید.

ساعت اسکای مونِ پتک فیلیپ (Patek Philippe Sky Moon Tourbillon)

این ساعت از یک طراحی بسیار زیبا و رویایی بهره برده است. هرچند این ساعت ارزشی معادل یک و نیم میلیون دلار ( یعنی تقریبا 18 میلیارد تومان) دارد، اما نمی توان آن را به عنوان گران ترین ساعت جهان یا حتی گران ترین ساعت پتک فیلیپ معرفی کرد. این ساعت از تنظیمات خاصی برخوردار بوده و طراحی ویژه ای از یک ماه نیمه کامل را دارد.

ساعت جهانی پلاتینیومیِ پتک فیلیپ (Patek Philippe Platinum World Time)

طراحی و ساخت این ساعت به اوایل قرن حاضر باز می گردد. در سال 2002 پاتک فیلیپ توانست یکی از ساعت های خود را با نام Patek Philippe Platinum World Time به ارزش چهارمیلیون دلار (تقریبا 48 میلیارد تومان) به فروش برساند.
بسیاری از افراد معتقدند که این ساعت با توجه به تغییرات نرخ دلار، گران ترین ساعتی بوده است که در سال 2002 عرضه گردید. این ساعت در رنگ های زرد، سفید و سرخ طراحی گردید و امکان اطلاع از ساعت در هر کجای جهان باشید را فراهم نمود

ساعت فوق پیچیده‌ پتک فیلیپ (Patek Philippe Super Complication)

بسیاری از علاقمندان به عرصه ساعت و وسایل لوکس معتقدند که ساعت Patek Philippe Super Complication همچنان پیچیده ترین ساعتی است که شرکت پتک فیلیپ تولید کرده است. این ساعت جیبی با طراحی طلایی رنگ یک ظاهر فوق لوکس داشته و یکی از گران ترین ساعت هایی است که قطعا در طول تاریخ معاصر تولید شده است.
ساعت Patek Philippe Super Complication در سال 1933 توسط فردی به نام هنری گریوز که یکی از بزرگترین بانکداران جهان بود سفارش داده شد و در تولید آن از 18 قیراط طلای خالص استفاده گردید.
در این ساعت از 24 مکانیزم مختلف برای نشان دادن زمان استفاده می شود که در نوع خود بی نظیر است. شاید باور اینکه قیمت این ساعت معادل 11 میلیون دلار یعنی حدودا 132 میلیارد تومان است قدری دشوار باشد، اما بهتر است بدانید که این ساعت واقعیت خارجی داشته و در سال 1933 به کلکسیون ساعت های لوکس آقای گریوز پیوسته است.

پیشنهاد میکنیم مطلب تشخیص ساعت پتک فیلیپ اصل را نیز مطالعه کنید.

ساعت گرندمستر چایم رف پتک فیلیپ (Patek Philippe Grandmaster Chime Ref)

به سال 2019 که می رسیم شاهد تولید یک ساعت دیگر از سوی این شرکت هستیم. پاتک فیلیپ با تولید ساعت Patek Philippe Grandmaster Chime Ref در سال 2019 توانست بسیاری از رکوردهای جهانی در این عرصه را شکسته و گران ترین ساعت جهان را به فروش برساند.
ارزش این ساعت که در نوامبر 2019 و طی یک مزایده ویژه برای رونمایی از خاص ترین ساعت های جهان عرضه گردید سه برابر بیشتر از گزینه اخیر است. سی و یک میلیون دلار مبلغی بود که برای تهیه این ساعت پرداخت گردید و باعث شد پتک فیلیپ عنوان گران ترین ساعت سال را برای بار دیگر به دست آورد. ارزش تقریبی این ساعت حدودا 400 میلیارد تومان است.

برای خرید ساعت یا مشاهده مدل های برند پتک فیلیپ می توانید وارد صفحه فروشگاه گالری انزو بشوید .

 

8 پاسخ به “گرانترین ساعت پتک فیلیپ”

  1. باسلام یک ساعت مچی مردانه‌۴‌موتورنبضی‌اصل‌سوئیس‌هست‌خریدارهستین‌۲۰‌سال‌هست‌که.رودستمه

  2. سلام کسی این مدل ساعت دورو باز کرده
    یکی دارم تو مغازه باطریش تموم شده چه جوری
    پشتش باز میشه

      • سلام روز بخیر بنده ساعت پتک فیلیپ اتوماتیک رو دارم ساخت اوایل این شرکت کجا میتونم ببرم قیمت گذاری کنن ممنون میشم راهنمایی کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط: