ساعات کاری

همه روزه از 8 صبح تا ساعت 18

آشنایی با مدل‌های ساعت هابلوت

دسته‌بندی مقالات

تهران، بازار 15 خرداد

info@enzogallery.com

021-65152243

همه روزه از 8 صبح تا ساعت 18

آشنایی با مدل‌های ساعت هابلوت
851
دی 14, 1399
تیم تمساح

امروزه خرید ساعت هابلوت نیز در میان ایرانیان و بخصوص قشر سرمایه دار رونق بسیار زیادی گرفته است. قیمت ساعت هابلوت حتی اگر فیک یا کپی باشد نیز در مقایسه با بسیاری از ساعت های اصل بیشتر بوده و این امر ارزش برند Hublot را می رساند.

برند هابلوت به عنوان یک برند لوکس ساعت سازی در کشور سوئیس، با طراحی و تولید ساعت های بسیار زیبا به رقیب سرسخت شرکت هایی همچون رولکس و امگا مبدل شده است. این برند که در کشورهای انگلیسی زبان به صورت هابلو تلفظ می شود در ایران و به تبعیت از شیوه نگارش آن به برند هابلوت معروف شده است.

معروف ترین مدل های هابلوت

به وب سایت های داخلی در خصوص معرفی بهترین مدل های ساعت هابلوت که مراجعه می کنید صرفا با معرفی ساعت های سه موتوره این برند مواجه می شوید، اما بد نیست بدانید که معروف ترین مدل های این شرکت از دیدگاه کمپانی هابلوت و سایر وب سایت های جهانی، سه مدل از باسابقه ترین مدل های این شرکت است. بهترین مدل های ساعت هابلوت که مهر تایید را از نظر کیفیت و اعتبار دریافت کرده اند عبارتند از:

  • Big Bang
  • Classic Fusion
  • Spirit of Big Bang

هابلوت مدل Big Bang

این مدل از ساعت هابلوت همان مدلی است که توانست این برند را از یک شرکت ناشناخته به یکی از معروف ترین شرکت های ساعت سازی در سطح جهان تبدیل کند. انرژی فوق العاده زیادی که از نمای ظاهری این ساعت تراوش می کند می تواند چشم هر کاربر یا خریداری را مسحور کند. هر چند جلوه ظاهری این ساعت همانند طراحی ساعت هایی همچون Audemars Piguet Royal Oak   و  Patek Philippe Nautilus  است با این حال رقبای موجود نمی توانند با انرژی نهفته در طراحی این ساعت رقابت کنند.

اگر به کالکشن ارائه شده برای ساعت های بیگ بنگ مراجعه کنید با تنوع بسیار زیادی مواجه می شوید که شما را شگفت زده خواهد کرد. کالکشن این مدل از ساعت هابلوت به قدری غنی و گسترده است که می تواند تمامی سلایق افراد را پوشش دهد. در این مجموعه قادر به مشاهده ساعت های لوکس، مدرن، کلاسیک، حرفه ای و حتی مدل های عجیب و غریب خواهید بود. اصولا جنس دستبند این ساعت ها از لاستیک طبیعی است و نمونه های اصل این ساعت، رایحه دل چسبی را در فضا متراکم می کنند.

هابلوت مدل Classic Fusion

در مطالب اخیر بیان کردیم که قیمت ساعت هابلوت بالا است و اصولا نمونه های فیک هابلوت از برخی نمونه های اصل نیز گران تر است، با این حال مدل کلاسیک فوژن در مقایسه با سایر مدل ها قیمت مقرون به صرفه تری دارد. این ساعت یک صفحه نمایش بسیار ساده دارد و شلوغی سایر مدل ها را در این ساعت نمی بینید. دستبند این ساعت در اغلب موارد از چرم طبیعی ساخته شده است و بستن آن روی مچ حس خوبی را به آدم القا می کند. شاید زرق و برق این مجموعه کمتر از سایر مدل ها باشد، با این حال بسیاری از افراد استقبال بیشتری نسبت به این مدل ها داشته و به ساعت های پر از زرق و برق علاقه ای ندارند.ساعت هابلوت مهران مدیری ، بازیگر و کارگردان معروف سینما نیز از رده ساعت های کلاسیک فیوژن میباشد.

معمولا کسانی که می خواهند برند هابلوت را روی دست خود داشته باشند یا مجموعه ای بزرگ تر از مدل های این ساعت را جمع آوری کنند اما هزینه های گزافی را پرداخت نکنند در این کالکشن به دنبال ساعت مورد نظر خود هستند.

هابلوت مدل Spirit of Big Bang

این مدل نیز با هدف ارتقای مدل های بیگ بنگ طراحی شده است. جلوه اصلی این ساعت از طرح های کلاسیک فاصله گرفته و به عنوان یک ساعت حرفه ای و مدرن عرضه شده است. این ساعت کرنوگراف از یک طراحی بدیع و بی سابقه بهره برده است و نمای قدرتمند و ویژه ای دارد. تنظیم این ساعت از قواعد ویژه تنظیم ساعت های کرنوگراف پیروی می کند.

رنگ بندی این ساعت قدری از رنگ بندی موجود در مجموعه بیگ بنگ فاصله گرفته و رنگ های زنده تری را ارائه کرده است. کسانی که چندان از طرح های ساده استقبال نمی کنند می توانند این ساعت را خریداری کنند. این ساعت نیز همانند مدل های اخیر در انواع مختلفی از ساعت های زنانه و مردانه و همچنین ساعت های ست طراحی شده است.

باز نشر محتوا با ذکر نام گالری انزو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط: