سبد خرید

تشخیص ساعت پتک فیلیپ اصل

دسته‌بندی مقالات

تهران، بازار 15 خرداد

info@enzogallery.com

021-65152243

همه روزه از 8 صبح تا ساعت 18

تشخیص ساعت پتک فیلیپ اصل
952
تیر 9, 1402
گالری انزو

پتک فیلیپ نام یک شرکت ساعت سازی در کشور سوییس است که از سال 1852 میلادی با تولید ساعت های مچی و جیبی فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت به عنوان تولیدکننده گران ترین ساعت‌های جهان شناخته می‌شود، به نحوی که فروش ساعت مچی به ارزش 31 میلیون دلار را نیز در کارنامه خود دارد.
صرفا افراد خاصی در سراسر جهان قادر به خرید ساعت پتک فیلیپ اصل هستند، اما مدل‌های کپی و نمونه‌های مشابه طراحی شده آن از محبوبیت بسیار زیادی نزد مردم برخوردار بوده و این امر می‌تواند دلیل واضحی برای تشخیص ساعت پتک فیلیپ اصل باشد.

ویژگی‌های ساعت پتک فیلیپ اصل

زمانیکه می‌خواهید یک ساعت مردانه‌، زنانه و یا هر مدل ساعتی را خریداری کنید باید به نشانه‌های خاصی دقت نمایید. اگر می‌خواهید ساعت پتک فیلیپ اصل را خریداری کنید باید به مراکز معتبری مراجعه کرده و به دنبال نشانه‌های خاصی در ساعت مورد نظر و حتی فاکتوری که دریافت می‌کنید باشید.
ما در این مقاله قصد داریم با معرفی مشخصات ساعت پتک فیلیپ اصل شما را در خصوص تشخیص نمونه‌های اصل از نمونه‌های فیک راهنمایی کنیم. در صورتی که قصد خرید ساعت از چنین برندی را دارید پیشنهاد می‌کنیم با ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.

تفاوت فاکتور ساعت اصل از ساعت فیک

اولین مشخصه یک ساعت اصل توجه به فاکتور است. فاکتور محصولاتی که اصل هستند با درج عنوانی جهت اصالت کالا عرضه شده و فروشنده در این خصوص متعهد است که از ارائه فاکتور اصل برای محصولات غیر اصل خودداری کند. بنابراین شما در همان وهله اول نگاهی به فاکتوری که برای ساعت موردنظرتان فراهم شده است بیاندازید و اگر هیچ گونه عبارتی تحت عنوان (اصل بودن) یا (اصالت کالا) و مانند آن ها را در عبارات درج شده نیافتید مطمئن باشید که کالای مورد نظر شما اصل نیست.

ساعت اصل دارای برگه ضمانت‌نامه بین‌المللی است

یک برگه ضمانت نامه می‌تواند شناسنامه کاملی از یک کالای معتبر باشد و به مدت طولانی نیز اعتبار آن را تضمین نماید. اگر یک ساعت پتک فیلیپ خریداری کرده‌اید که صرفا گارانتی فارسی و ایرانی دارد، باید بگوییم که ساعت مورد نظر شما یک برند اصل نیست و نمی توانید آن را به عنوان یک کالای اصل به دیگران معرفی کنید.
ضمانت نامه‌های بین المللی در سراسر جهان اعتبار دارند و اگر شما به عنوان مثال بخواهید از برگه گارانتی ساعت پتک اصل در یک کشور دیگر به غیر از محل خرید استفاده کنید، این اجازه را خواهید داشت. این گارانتی خدمات پس از فروش را نیز ارائه می‌کند. بنابراین اگر ساعت شما به یک قطعه اصل نیاز داشته باشد شما می توانید از طریق ضمانت نامه محصول، قطعات مورد نیاز را دریافت کنید.

مقاله پیشنهادی: گرانترین ساعت پتک فیلیپ

کد رفرنس ساعت را چک کنید

ساعت‌های مارک با برندهای معتبر دارای کدهای خاصی هستند که در زبان فارسی به عنوان کد مرجع نیز شناخته می شوند و شما با استفاده از این کدها می‌توانید تمامی اطلاعات مربوط به ساعت مورد نظرتان را دریافت کنید.
این کد برای هر ساعت به صورت انحصاری صادر می شود و شما نمی‌توانید دو نمونه ساعت اصل را با یک کد واحد مشاهده کنید. اگر بعد از وارد کردن کد رفرنس و افزودن کلمه watch، مشخصات و تصویر ساعت موردنظرتان را در سایت های معتبری همانند آمازون یا سایر وب سایت های خارجی پیدا نکردید قطعا ساعت مورد نظر تقلبی بوده و اصل نیست.

صدای عقربه‌ها را چک کنید

صدای عقربه یک ساعت می تواند در زمان استراحت و خواب بسیار آزار دهنده باشد. بد نیست بدانید که این صدا صرفا به ساعت های تقلبی اختصاص دارد و حرکت عقربه ها در ساعت های اصل به صورت ملایم و با تولید کمترین صدای ممکن صورت می گیرد.
در زمان خرید ساعت پتک فیلیپ سعی کنید در خلوت به صدای عقربه ها گوش دهید. صدای این عقربه ها می تواند به راحتی به شما بگوید که ساعت مورد نظرتان تقلبی است یا خیر؟ اگر صدای حرکت عقربه ها کاملا محسوس بود ساعت را پس بدهید چرا که گالری مورد نظرتان در حال فروش یک محصول فیک است.

مقاومت ساعت در برابر آب را امتحان کنید

یک شیوه دیگر برای اینکه متوجه شوید ساعت خریداری شده یک کالای برند است یا محصولی فیک و طراحی شده از نمونه های اصلی، این است که آن را زیر شیر آب بگیرید! برخی از برندهای لوکس و ساعت های گران قیمت قابلیت تحمل فشار آب در اعماق سی متری را نیز دارند. شما نیز از این امتحان نترسید و در صورتی که در زمان خرید ساعت پتک فیلیپ، فاکتور اصل را دریافت کرده اید آن را با این روش امتحان کنید. قطعا یک ساعت اصل از این امتحان موفق بیرون می آید.

به جعبه و بسته‌بندی ساعت دقت کنید

برای طراحی و تولید ساعت های اصل از مواد گران قیمتی همانند طلا، نقره، پلاتین و موادی از این قبیل استفاده می شود؛ دقت در تولید ساعت‌های لوکس و جنس آن‌ها صرفا به خود ساعت محدود نمی شود و شامل بسته بندی آن ها نیز می شود. بسته بندی و جعبه ساعت یک بسته بندی بین المللی است و از یک کشور به کشور دیگر متفاوت نیست. اصولا از مواد گران بهایی برای تهیه جعبه یا تزیین آن استفاده می‌شود و شما می توانید با چک کردن چنین مواردی در جواهرفروشی ها این مسئله را به خوبی بررسی کنید.

خرید ساعت پتک فیلیپ

قیمت ساعت مچی های پتک فیلیپ

برای تشخیص ساعت پتک فیلیپ اصل باید بدانید که ساعت‌های پتک فیلیپ در بالاترین حد از طیف ساعت‌های لوکس قرار دارند و بر این اساس قیمت‌گذاری می‌شوند. با در نظر گرفتن این مورد، مدل ساعت پتک فیلیپی را که به آن توجه دارید در چندین وب سایت و فروشگاه سرچ و تحقیق کنید تا محدوده قیمت کلی آن را بفهمید. اگر قیمت ساعت‌ پتک فیلیپ به طور قابل توجهی کمتر از قیمت بازار برای شما ذکر شده است، احتمالاً ساعت پتک فیلیپ مورد نظرتان تقلبی است.

وزن ساعت مچی های پتک فیلیپ

جنبه دیگری که باید در نظر بگیرید وزن است. وزن ساعت نیز نشانه دیگری برای شناخت ساعت مچی تقلبی است. هنگام یافتن تأیید اصالت ساعت پتک فیلیپ، باید در نظر داشت که این برند فقط از موادی با کیفیت بالا استفاده می کند و ساعت‌هایش وزن ثابتی دارند. اگر ساعتی که اکنون در نظر دارید سبک‌تر به نظر می‌رسد یا از نظر وزنی شبیه به ساعت‌های بسیار معمولی موجود در فروشگاه‌های غیر اورجینال است، ساعت پتک فیلیپ شما معتبر و اصل نیست.

بند ساعت مچی های پتک فیلیپ

به دستبند نگاه کنید. دستبندهای اصل پتک فیلیپ از پلاتین و طلای ۱۸ عیار ساخته شده اند. با این حال، بند های دیگر از چرم یا کامپوزیت خاصی ساخته شده اند. چیزی که باید برای شما قابل توجه باشد این است که این برند شماره مدل مخصوص هر سری از ساعت هایش را روی دستبندها درج می کند. علاوه بر این، بند های پتک فیلیپ اصل و معتبر دارای لوگوی برند هستند که در قسمت داخلی آن حک شده است و همچنین سگک های بند ساعت دارای لوگو پتک فیلیپ هستند. ساعت‌های پلاتینی  پتک فیلیپ اصل دارای یک مجموعه الماس کوچک در وسط بند هستند. اگر الماس ساعت پتک فیلیپ در دست شما برجسته تر است یا وجود نداشته باشد، جعلی است.

بررسی صفحه ساعت مچی های پتک فیلیپ

صفحه و دسته کوک ساعت مچی پتک فیلیپ را بررسی کنید در یک نگاه، ممکن است ساعت تقلبی پتک فیلیپ را با نگاه کردن به صفحه آن شناسایی نکنید، زیرا به نظر می رسد شبیه ساعت اصلی است. اما جزئیات جزئی برای شناسایی جعلی وجود دارد. بیایید با نوع فونت شروع کنیم. پتک فیلیپ از فونت منحصربفرد و همچنین با اندازه ای معین در ساعت های خود استفاده می کند. حروف واضح، با فاصله مساوی و بدون غلط املایی خواهند بود. برعکس، ساعت‌های تقلبی پتک فیلیپ فونت مشابهی  ندارند یا سعی نمی‌کنند از اندازه معین استفاده کنند و نام تجاری پتک فیلیپ را برجسته‌تر نشان دهند.

بررسی دسته کوک ساعت مچی های پتک فیلیپ

در ساعت‌های پتک فیلیپ اصل، روی دسته کوک به شکلی عالی و دقیقی حکاکی شده است. این جزئیات (مارک برند) چیزی است که باید آن را با استفاده از یک لنز بزرگ‌نمایی بررسی کنید. اگر هیچ جزئیاتی روی دسته کوک پیدا نکردید یا طرح آن ناقص به نظر می‌رسد، ساعت پتک فیلیپ شما اصل نیست.

کلام آخر

همان طور که در متن بالا خواندید خرید ساعت مچی اصل پتک فیلیپ نیازمند اطلاعات دقیق و درست است تا خریدی لذت بخش را برای شما به ارمغان بیاورد. به یاد داشته باشید که امروزه ساعت‌های تقلبی دقیق‌تر ساخته می‌شوند، و گاهی اوقات تشخیص اصل بودن ساعت‌ پتک فیلیپ برای افراد ساده لوح چالش‌برانگیز و دشوار است. برای دریافت مشاوره خرید ساعت پتک فیلیپ با انزو گالری تماس بگیرید.

5 پاسخ به “تشخیص ساعت پتک فیلیپ اصل”

  1. مطالب خیلی مفیدی بود استفاده کردم حتی واسه ساعت های دیگری هم که بخوای بخری باید این نکات رو رعایت کنی مخصوصا دوام آوردن تا عمق ۳۰ متری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط: