ساعات کاری

همه روزه از 8 صبح تا ساعت 18

رولکس و تنیس

دسته‌بندی مقالات

تهران، بازار 15 خرداد

info@enzogallery.com

021-65152243

همه روزه از 8 صبح تا ساعت 18

رولکس و تنیس
850
مهر 19, 1398
تیم تمساح

رولکس بسیاری از تورنمنت های معتبر، بازیکنان و نیز سازمان ها را در تنیس مورد حمایت خود قرار میدهد. از قهرمانی ها (The Championships)، ویمبلدون و مسابقات اپن استرالیا گرفته تا پدیده سوئیس راجرفدرر، حضور برند رولکس در تنیس قدمتی 40 ساله دارد در حالی که به سنت های ورزشی احترام گذاشته شده است. همکاری رولکس و ورزش تنیس به سال 1978 باز میگردد یعنی درست زمانی که رولکس به زمان نگاهدار مسابقات قهرمانی ویمبلدون تبدیل شد.

رولکس و ویمبلدون

رولکس مفتخر به زمان نگاهدار بودن در مسابقات قهرمانی تنیس ویمبلدون برای حدود 40سال است. رولکس در تاریخ ویمبلدون نقش مهمی ایفا کرده است و هرچه زمان میگذرد تاریخ ساخته شده و قهرمانی ها متولد میشوند.

چیره دستی های رولکس در شانگهای

یکی از شاهکارهای رولکس، الهام بخشیدن به سقف استادیومی در شانگهای محسوب میشود که به شکل مگنولیا ساخته شده است، مگنولیا درست مانند تنیس، نماد پاکی و خلوص و شکوه و عظمت است به ویژه وقتی که توسط بزرگان این رشته ورزشی بازی میشود و دیگر فقط یک ورزش محسوب نمیشود. بزرگان این عرصه برای تعیین جایگاه خود در تاریخ، در شهری بازی میکنند که پر از مگنولیاست و این استادیوم هم برای همین منظور ساخته شده است.

رولکس و بزرگان مونته کارلو

در مسابقات قهرمانی مونته کارلو رولکس به مدت 9 روز 56 ورزشکار با یکدیگر رقابت میکنند تا سرانجام قهرمان مشخص شود. هرچند تاریخچه این مسابقات معتبر به سال 1897 باز میگردد اما از سال 1928 در باشگاه مونته کارلو به طور جدی برگزار شده است. وجود 20 میدان مسابقه در تراس هایی رو به دریای مدیترانه یکی از زیباترین محل های بازی را در جهان رقم زده است. بیش از یک قرن است که بزرگان ورزش تنیس بر خاک سرخ این قسمت از جهان، بین زمین و آسمان، به بازی تنیس میپردازند.

رولکس و برترین تنیس بازان

رولکس با بزرگترین تنیس بازان مرد جهان روابط خوبی دارد؛ قهرمانان امروز که با سرسختی و مهارت عجین هستند. از این ورزشکاران میتوان به «میلوش رائونیج»، «ژوویلفرد تسونگا»، «گریگور دیمیتروف» و «دومینیک تیم» اشاره کرد که رولکس از آنها به عنوان چهره های ماندگار (tennis Testimonees) استفاده کرده است.

مسابقات BNP Paribas WTA

رولکس از سال 2008 تاکنون اسپانسر مسابقات BNP Paribas WTA سنگاپور که در استادیوم سرپوشیده این کشور برگزار میشود بوده است. این رویداد که به صورت سالانه برگزار میشود، یکی از مهمترین مسابقات بین المللی تنیس زنان به شمار میرود و در قالب آن هر سال 8 تنیس باز زن به صورت انفرادی و 8 زوج تنیس باز زن نیز در رقابت های پاینی باهم مسابقه میدهند.

زنان ورزشکار پیشرو

در میان خانواده رولکس یا Testimonees نام تنیس بازان بزرگ زن از «گاربینه موگوروزا» اسپانیایی و «آنجلیک کربر» آلمانی گرفته تا «کارولین وزنیاکی» قهرمان دانمارک دیده میشود. این زنان شجاع جا پای قهرمانان این رشته ورزشی گذاشتند تا یکی از پرطرفدارترین رشته های ورزشی جهان، تاریخ ساز شوند.

پیشنهاد می کنیم تاریخچه ساعت رولکس را هم مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط: